مدیریت شبکه های اجتماعی هلدینگ اِلف

خانه » Portfolio » مدیریت شبکه های اجتماعی هلدینگ اِلف
مدیریت شبکه های اجتماعی هلدینگ اِلف1399/10/27 6:43:50

Project Description

هلدینگ اِلف

هلدینگ اِلف با مفهوم اولین و برترین ، با نهاد علمی محاسبات ریاضی در کهکشان هاست که با هدف ارائه بسته های سرمایه گذاری و با به کارگیری کادری مجرب و افراد دانش بنیان و با تجربه از سال 96 پا به عرصه نهاده است. هلدینگ اِلف مجموعه ایست متشکل از مشاوران با تجربه در حوزه سرمایه گذاری ها ملکی ، مدیران با تجربه و دانش آموخته در حوزه فعالیت های گردشگری و وکلا حقوقی دانش بنیان و کارشناسان شهرداری و دفتر پیشخوان شهرداری. هلدینگ اِلف توانست برای اولین بار در ایران بسته ها اقتصادی سرمایه گذاری ملکی اعم از آپارتمان،واحدهای تجاری ،هتل ،کارخانه و زمین را به صورت مدرن با استفاده از مستغلات علم روز دنیا و فنون مدیریتی و شناخت صحیح اصول خرید و فروش و ساخت انواع تیزر کلیپ و بازدید مجازی 360 درجه از پروژه ها مختلف را با مدرن ترین دوربین ها روز دنیا تهیه و در فضا ها مجازی که اعم از تلگرام ،اینستاگرام و سایت است به اشتراک شما هم میهنان عزیز قرار بدهد.

مدیریت شبکه های اجتماعی هلدینگ الف

در پروژه الف که شامل مدیریت شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، تلگرام و طراحی اپلیکیشن نیز بود، سعی بر این شد که با توجه به فضای مورد نظر این مجموعه، محتوا با حداکثر کیفیت تولید شده و در مسیر برندینگ، معرفی پروژه ها و مارکتینگ متناسب با فضای کاری مجموعه گام برداشته شود. در این مسیر، از طراحی هویت بصری و ست اداری تا راه اندازی و مدیریت انواع پلتفرم های شبکه های اجتماعی حد اکثر استفاده انجام شد تا نتیجه مطلوب به دست آید. برای تکمیل پروژه هلدینگ الف نیاز به یک اپلیکیشن در کنار وب سایت این مجموعه نیز حس میشد. این اپلیکیشن برای کاربران علاوه بر تمامی امکانات وب سایت، قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن و اعلان های خبری دیگر را هم دارد. اپلیکیشن الف برای هر کاربر به صورت مجزا امکان نمایش چندین پروژه بر اساس لول کاربری را فراهم میکند که هر شخص میتواند تمام امکانات آن پروژه را به صورت تورمجازی، کلیپ و آلبوم عکس مشاهده کرده و حتی محل دقیق پروژه برای بازدید را نیز به صورت یک مسیر از محل کاربر تا محل پروژه ببیند.

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده که برای سرمایه گذاری یا خرید خانه، ماه ها توی شهر سرگردان باشید و کلی قیمت های متفاوت ببیینید. این مشکل را ما در یک ایده خوب و کامل برای یک هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری به اسم الف اجرا نمودیم. با توجه به زمینه فعالیت این شرکت در حوزه سرمایه گذاری ، املاک و مستغلات، ما توانستیم با طراحی یک وب سایت کامل که بر اساس مفاهیم این برند و تعریف هویت بصری بود، نمایش تمام یک پروژه به کاربر در هر جای دنیا را برایش ممکن نماییم. این وب سایت در نگاه کلی تمامی نیازهای مخاطبین را در صفحه اول خودش جا داده و هر مخاطب میتواند برای نمایش بیشتر هر پروژه و بازدید از تور مجازی، وارد صفحه آن پروژه شده و از اونجا به تیزر، بازدید مجازی و آلبوم عکس ملک انتخاب شده نیز دسترسی داشته باشد. علاوه بر اون در فازهای بعدی وب سایت قرار است جستجوی هر ملک بر اساس محدوده و قیمت، طبقه بندی کاربران بر اساس میزان امتیاز و پوشش اخبار حوزه سرمایه گذاری هم اضافه شود.

 

 

 

شبکه های اجتماعی عضو همیشگی پروژه های ما هستند که توجه ویژه ای به آنها میشود. برای اینستاگرام و تلگرام هلدینگ الف نیز با توجه به هویت بصری مجموعه سعی شد تمام مدیاهای تولید شده را برای هر پروژه به صورت مجزا در شبکه های اجتماعی این کمپانی قرار دهیم. هر پروژه با یک آلبوم عکس و یک کلیپ معرفی شده و پست هایی هم به صورت موشن گرافیک، انیمیشن و اینفوگرافیک برای آشنایی بیشتر کاربرای این کمپانی با فعالیت های شرکت طراحی و اجرا میشود.