طراحی بروشور و کاتالوگ

رعایت اصول طراحی گرافیک، استفاده از رنگ بندی های مناسب و صفحه آرایی استاندارد از مهم ترین نکات طراحی یک کاتالوگ به شمار می رود.

یکی از بهترین گزینه ها برای ارائه محصولات شما ، کاتالوگ می باشد. شما با استفاده از کاتالوگ می توانید محصولات خود را به همراه متن یا توضیحات مد نظر ارائه کنید. برند های بزرگ همواره از کاتالوگ های خود به عنوان اصلی ترین راه ارتباط با مشتریانشان استفاده می کنند.

پروژه نوروزی شهرداری
باشگاه فرهنگی ورزشی آرمان

طراحی لوگو

در طراحی لوگو آنچه مهم است خلاقیت و ماندگاری لوگو است. لوگو باید در عین سادگی، توانایی انتقال مفاهیم مورد نظر را داشته باشد.

یکی از مهمترین ارکان هر شرکت یا موسسه ، لوگوی آن می باشد . لوگو اولین یا گاها آخرین تاثیر را در ذهن بیننده می گذارد. لذا هرچه لوگوی شما خلاق تر و جذاب تر باشد می تواند تاثیر به سزایی در نقش بستن هویت بصری شما در ذهن مشتریانتان داشته باشد.

طراحی ست اداری

برای داشتن یک ست اداری شکیل و جذاب باید از مولفه های هویت بصری برند مانند رنگ سازمانی، فونت و در مجموع المان های بصری متانسب با برند رعایت شوند.

divide

برای القای بیشتر حس هماهنگی در نگاه مشتریانتان ، یک ست اداری هماهنگ و جذاب می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سازمانی شما در تمام اوراق اداریتان ، تاثیری بیش از پیش از نظم و هماهنگی مجموعه شما را در نگاه بیننده می گذارد.

خیرین مدرسه ساز

طراحی پوستر

پوستر یا اعلان بصری مجموعه ای از المان های گرافیکی را شامل می شود که حواس محاطب را متوجه یک رویداد یا توضیحات یک محصول یا نماید.

جداکننده

مهمترین وقایع خود را در معرض دید بگذارید ! شما می توانید پیشنهادات ویژه ، تخفیف ها و سایر خدماتی که شما را متمایز می سازد را به صورت ویژه در معرض دید قرار بدید ، آنها را متمایز و جذاب کنید. برای این کار پوستر ها می توانند شما را خاص جلوه دهند.

دیجیتال مارکتینگ

طراحی محتوای دیجیتال مارکتینگ

تدوین استراتژی آنلاین و نحوه حضور و مشارکت شما در فضای مجازی بسیاز حائز اهمیت است و شما می بایست قبل از هر اقدامی سند استراتژی آنلاین خود را در دست داشته باشید، که به طور معمول مطابق با اهداف بازاریابی و هویت برند یا سازمان می باشد

جداکننده

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بی تردید امروز یکی از موثرترین و سریع ترین ابزار بازاریابی می باشد که دیگر همه آنرا جدی می گیرند. بدین منظور جهت طراحی محتوای دیجیتال مارکتینگ، استودیو اسپین با تولید و طراحی موشن گرافیک، استفاده از فضای گوگل بیزنس و google photos جهت طراحی گرافیکی تور مجازی، محتوای چند رسانه ای، طراحی بنر و استیکر و در نهایت طراحی کمپین های تبلیغاتی میتواند در پیشبرد اهداف مجنوعه بسیار موثر باشد

طراحی رابط کاربری – UI

احتمالا تا به حال به وب سایت ها و اپلیکیشن هایی برخورد کرده اید که برای کاربر بسیار گنگ و بی مفهوم می باشند و استفاده از آنها برای همه ی افراد به سهولت امکان پذیر نیست. جهت پیشگیری از این مسئله در اولین گام نیاز به طراحی تجربه کاربری (UX) داریم. در طراحی تجربه کاربری مسیرهایی که کاربر برای رسیدن به اهداف خود در سایت باید طی کند بررسی و معیین خواهد شد تا به سهولت هرچه تمام کاربر بتواند از سایت و یا اپلیکیشن راه اندازی شده استفاده نماید و ارتباط برقرار کند. پس از طراحی تجربه کاربری، با طراحی رابط کاربری ( UI) ، طرح را پیاده سازی کرده و با بکارگیری صحیح از رنگ ها، المان های بصری و … محیط ظاهری وب سایت را طراحی می نمایند.

UI