مدیریت شبکه های اجتماعی گروه ساختمانی هترا

خانه » Portfolio » مدیریت شبکه های اجتماعی گروه ساختمانی هترا
مدیریت شبکه های اجتماعی گروه ساختمانی هترا1399/10/23 13:24:37

Project Description

مدیریت شبکه های اجتماعی گروه ساختمانی هترا

گروه ساختمانی هترا با بهره گیری از دانش فنی مهندسان مشاور و کارشناسان مجرب و رعایت کلیه ضوابط و معیارهای فنی و مهندسی با اجرای طرح های شاخص مسکونی ، اداری،تجاری وخدماتی فعالیت خود را آغاز و با بهره مندی از تجارب چند ساله، کماکان با سرمایه گذاری و اجرای طرح های مدرن در زمینه پروژه های بلندمرتبه و شاخص در سطح شهر مشهد فعالیت خود را ادامه میدهد.

شرکت ساختمانی هترا تاکنون موفق به اجرای بیش از هزاران مترمربع زیربنا با بالاترین کیفیت ساختمانی بوده و پروژه های متعدد مسکونی، اداری و خدماتی در سطح شهر مشهد دردست طراحی و اجرا دارد.

 

طراحی گرافیک و ایجاد هویت بصری واحد در تمامی شبکه های اجتماعی

دغدغه نمایش مدیاهای تولید شده برای مخاطب در تمامی کسب و کارهای امروزی بسیار رایج است، به همین منظور شبکه‎های اجتماعی به بهترین بستر برای نمایش موثر پروژه ها، توانمندی ها و پیشرفت های مختلف برای کسب و کارها تبدیل شده است.

گروه ساختمانی هترا با ایجاد یک شبکه اجتماعی منسجم شامل وبسایت، اینستاگرام و تلگرام، تمام گزارش عملکرد و نمونه کارها و ارتباط با مخاطب را از همین بستر پیگیری و ارایه میکند. تولید محتوای منظم و منسجم، ایجاد یک ظاهر گرافیکی منحصر به فرد و ارتباط مستمر و کارا با مخاطبین هدف، از اهداف اصلی استودیو اسپین در خلق این شبکه اجتماعی بوده است.

مدیریت شبکه های اجتماعی گروه ساختمانی هترا

در طراحی های انجام شده برای اینستاگرام، کاور هایلایت های متناسب با گرافیک کلی پیج و همچنین بارگذاری پست ها به صورت گرافیکی و متناسب با هویت بصری مجموعه باعث شده تا علاوه بر چشم نوازی ظاهر پیج و همچنین سایر پلتفرم های دیجیتالی مجموعه مانند سایت، هماهنگی و هدفمندی نیز مد نظر قرار گیرد.

 

شناسایی گروه مخاطبین هدف و تعیین استراتژی

ایجاد یک شبکه اجتماعی با روند مناسب و هدفمند، نیاز به شناسایی دقیق گروه مخاطبین هدف و ارائه محتوا به فراخور همین مسئله دارد.

در مورد گروه ساختمانی هترا، به دلیل طیف به خصوص مشتریان و همچنین سطح کیفیت بسیار بالا و استفاده از برترین برند های موجود، نیاز بود تا علاوه بر حفظ ظاهر گرافیکی منحصربه فرد در صفحات اجتماعی، به طور دقیق و به دور از بزرگنمایی به بهترین شکل مراحل ساخت پروژه ها و همچنین اکسسوری مورد استفاده بعلاوه‎ی نما های طراحی شده به تصویر کشیده شود.

 

طراحی گرافیک و لوگو گروه ساختمانی هترا 

هویت بصری گروه ساختمانی هترا بر اساس الگوی یک معماری قدیمی با همین نام در شهری باستانی است. هترا یکی از معدود آثار به جا مانده از دوران اشکانی است. سرستون‌ها و سنتوری یونانی به جا مانده در این بنا می‌تواند نشانهٔ صلح ایران و یونان و تأثیرپذیری اشکانیان از فرهنگ یونانی باشد.‌ ساختمان‌های این نوع معماری غالباً از سنگ است و اسلوب معماری آن مخلوطی از اسلوب معماری آشوری و اشکانی و یونانی است.
لوگو گروه ساختمانی هترا نیز با الهام گیری از نوع معماری سازه و شکل فرم هندسی آن توسط استودیو اسپین در بهار سال ۹۸ طراحی شد.

 

مدیریت شبکه های اجتماعی گروه ساختمانی هترا

 

 

فعالیت مداوم و فعال در صفحات اجتماعی

در مدیریت شبکه های اجتماعی، از مهم ترین نکات این است که ارتباط مداوم و پویا با کاربران برقرار شود . که این امر باعث دریافت نتیجه بهتر و موثر تر از مخاطبین خواهد شد. در پروژه گروه ساختمانی هترا سعی بر این بود که علاوه بر در نظر داشتن این امر، روال کاری گروه، که بیشتر در مسیر نمایش کیفیت و روند ساخت پروژه ها و همچنین متریال مورد استفاده در مسیر ساخت و اکسسوری موجود در پروژه های به انجام رسیده بود نیز رعایت شود.

 

آنالیز تخصصی محتوا و ارایه گزارش

برای دریافت نتیجه مناسب از روند دیجیتال مارکتینگ، باید به طور دقیق و منظم نتایج به دست آمده از هر فعالیت بررسی و آنالیز شود. به همین جهت به طور روزانه، هفتگی و ماهانه گزارش نتایج عملکرد در شبکه های اجتماعی توسط گروه های متخصص بررسی و تحلیل شده و گزارش مکتوبی به کارفرما ارائه میشود. بعد از بارگذاری هر محتوا نتایج به دست آمده مانند نرخ مشارکت مخاطبین، بازدید های انجام شده و همچنین روند افزایش فالور و بازدید از صفحه بررسی میشود.