بعد از بررسی شرایط و امکانات مجموعه آجیلچی و جلسه ای که با این برند داشتیم، بنا به برگزاری یک کمپین جامع و چند محوره برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی این مجموعه شد
در اولین قدم، واحد مارکتینگ اسپین وارد عمل شد. برای گرفتن نتیجه مناسب از کمپین، ما هدف از برگزاری این کمپین رو مشخص کردیم که شامل افزایش آگاهی از برند، سعی در افزایش ماندگاری مشتریان جدید، افزایش نرخ تبدیل این افراد به مشتری نهایی و در نهایت استفاده از لید های جذب شده در مرحله آخر فانل مشتری و در نتیجه افزایش فروش مجموعه میشد.