کمپین اینستاگرامی یلدا 1402 آجیل‌چی

توضیحات:

یکی از کارهای سخت و البته لازم برای مجموعه ها و برند ها، برگزاری کمپین های متنوع و چند جانبه است.

یکی از کمپین هایی که ما برای مجموعه آجیل چی برگزار کردیم، کمپین “چله آجیل چی داره؟“ بود که هم محتوای جالبی براش تولید شد و هم به لطف تلاش و کمک همکارانمون در تیم های مختلف اسپین، تونستیم به اهدافمون در این کمپین برسیم.

کمپین یلدایی ۱۴۰۲ مجموعه آجیل‌چی

بعد از بررسی شرایط و امکانات مجموعه آجیلچی و جلسه ای که با این برند داشتیم، بنا به برگزاری یک کمپین جامع و چند محوره برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی این مجموعه شد   

در اولین قدم، واحد مارکتینگ اسپین وارد عمل شد. برای گرفتن نتیجه مناسب از کمپین، ما هدف از برگزاری این کمپین رو مشخص کردیم که شامل افزایش آگاهی از برند، سعی در افزایش ماندگاری مشتریان جدید،  افزایش نرخ تبدیل این افراد به مشتری نهایی و در نهایت استفاده از لید های جذب شده در مرحله آخر فانل مشتری و در نتیجه افزایش فروش مجموعه میشد.

برای رسیدن به این اهداف، مسیر حرکت کمپین رو پیش بینی و برای کمک به حرکت با توان بیشتر، از اینفلوئنسر های متناسب با برند هم استفاده کردیم.

از ایده تا اجرای محتوای کمپین یلدایی

در بخش ایده پردازی و خلاقیت، ما تصمیم گرفتیم از یک نوع جدید محتوا برای کمپین آجیلچی استفاده کنیم. یک سریال عروسکی که با عروسک های کاغذی ساخته میشه و در دنیای کاغذی اتفاق میافته. رفقامون در واحد گرافیک کار طراحی کاراکتر و متریال گرافیکی رو دست گرفتن و همزمان، ما در واحد خلاقیت شروع به سناریو نویسی و طراحی استوری بورد برای “قصه های هزار و یک مغز” کردیم. کاری که زمان و زحمت زیادی برد اما نتیجه دلچسب بود.

بعد از طراحی کاراکتر ها و آماده شدن داستان، عروسک ها رو ساختیم و شروع به ساخت سریال کردیم. تصویربرداری این ویدئو دقت و مهارت زیادی لازم داشت که با زحمت بچه های تصویر انجام شد.

بعد از تصویر برداری پروژه، نوبت به تیم تدوین استودیو اسپین رسید که ضربه نهایی رو بزنن و کار رو نهایی کنن.

کانال‌های تبلیغاتی کمپین یلدایی آجیل‌چی

برای تقویت اثربخشی کمپین و دستیابی به حداکثر میزان دیده‌شدن و مشارکت مخاطبان، از یک رویکرد چندکاناله (Multi-Channel) بهره گرفتیم. هر یک از کانال‌های تبلیغاتی به‌صورت هدفمند طراحی و اجرا شد تا گروهی مشخص از مخاطبان را مورد هدف قرار دهد و پیام کمپین را به شیوه‌ای متناسب با آن بستر منتقل کند.

 

۱. تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی

با تولید و تدوین محتوای ویدیویی جذاب و هدفمند، و بهره‌گیری از تکنیک‌های متنوعی نظیر موشن‌گرافیک، تبلیغات گسترده‌ای را در اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های اجتماعی آغاز کردیم. 

این رویکرد خلاقانه، نه تنها باعث افزایش چشمگیر دیده‌شدن محتوا شد، بلکه موجب همه‌گیر شدن کمپین و استقبال بی‌نظیر مخاطبان از جشنواره یلدایی برند آجیلچی گردید. ترکیب محتوای بصری حرفه‌ای با استراتژی‌های هوشمندانه تبلیغاتی، نقش مؤثری در موفقیت این رویداد ایفا کرد.

۲. همکاری با اینفلوئنسرهای به‌نام مشهد

در ادامه روند اطلاع‌رسانی کمپین یلدای ۱۴۰۲ برند آجیل‌چی، نمونه‌ای از همکاری تیم مارکتینگ استودیو اسپین با جمعی از مطرح‌ترین اینفلوئنسرهای مشهد را در ویدیوی مقابل مشاهده می‌کنید. این همکاری با هدف تقویت پیام کمپین و افزایش بازدید و تعامل مخاطبان اجرا شده است.

نتایج و بازخوردهای کمپین

  • برای برگذاری این کمپین KPI های مورد نظر رو مشخص کردیم و با توجه به اون ها مسیر حرکت رو پیش بینی کردیم. از ایده پردازی و اجرا توسط واحد های مختلف کار شروع شد و در نهایت با استفاده از طیف وسیعی از اینفلوئنسرها کمپین رو پروموت کردیم.

  • در نهایت هم قرعه کشی مسابقات انجام شد و با آنالیز نهایی کمپین تونستیم به تمامی اهداف از قبل پیش بینی شده خودمون برسیم.

© 2018 – 2025  SpinStudio