تور مجازی سالن زیبایی ایبک

خانه » Portfolio » تور مجازی سالن زیبایی ایبک
تور مجازی سالن زیبایی ایبک1397/6/22 9:19:45

Project Description

تور مجازی سالن زیبایی ایبک

قبل از معرفی تور مجازی سالن زیبایی ایبک باید مختصری از این مجموعه به نقل از وب سایت سالن ایبک که طراحی آن را هم استودیو اسپین و تیم کد نویسی این مجموعه عهده دار بودند بیان کنیم :

” زیبایی ایبک مجهزترین و به روزترین سالن اکستنشن ایران است . برخی از دستگاه های مورد استفاده در سالن ایبک برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار می گیرد . دستگاه موجود برند نانو میکروفیکس ، دستگاه های فایرکس ، شی ، سوکپ ، اینفروهیر و انیفرولایت موجود می باشد . متخصصین ایبک پس از مشاوره خصوصی با مشتری و گرفتن تست درجه سلامت و مقاومت موی شما، همچنین با در نظر گرفتن سلیقه مشتری در مورد هزینه ای که در نظر دارند ، نظر نهایی مشاوره خود را در مورد مناسب ترین روش با استفاده از محصولات با کیفیت روز دنیا به شما اعلام می کنند تا به راحتی مشتریان بتوانند تصمیم بگیرند . “

این سالن که به مدیریت سرکار خانم بهناز حسین پور در لاین های مختلف پوست، مو، رنگ و ناخن و … فعالیت میکنند در تابستان سال ۱۳۹۷ جهت احترام به مشتری و نمایش هر چه بهتر مجموعه لوکس و منحصر به فرد خود اقدام به تهیه سامانه بازدید مجازی و تصاویر سه بعدی این مجموعه نموده است

استودیو اسپین که سال ها با مجموعه ایبک در زمینه طراحی گرافیک، وب سایت و عکاسی همراه و همگام بوده، سامانه تصاویر سه بعدی این مجموعه نیز با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا از طریق وب سایت ایبک قابل دسترسی و نمایش می باشد.

تور مجازی سالن زیبایی ایبک به صورت سه بعدی گویا در سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی از طریق وب سایت این مجموعه، گوگل استریت و گوگل مپ قابل دسترسی می باشذ.

مجموعه ها و سالن های زیبایی نیز می توانند برای نمایش امکانات و تخصص های مجموعه خود از طریق همکاران ما در بخش فروش اقدام به مشاوره و دریافت لیست قیمت و پروپوزال های مربوطه با ما در ارتباط باشند.

ورود به تور مجازی