تور مجازی کارخانه + ۵ نمونه ایرانی

خانه » تور مجازی کارخانه + ۵ نمونه ایرانی

تور مجازی کارخانه + ۵ نمونه ایرانی

معرفی خط تولید کارخانه

 

تور مجازی چیست؟

همانطور که می دانیم یک تور مجازی مجموعه‌ای از عکس‌هایی می‌باشد که از اتصال تصاویر پاناروما تشکیل شده است. برای استفاده از تکنولوژی تور مجازی‌، از دوربین، لنز، فناوری و روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. تصاویر استفاده شده در تور مجازی کیفیت و وضوح بسیار بالایی دارند و به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی در محیط جابه جا شود، کلیه جزییات‌های هر بخش را با وضوح بالا مشاهده کرده و در صورت لزوم بر روی تصاویر بزرگنمایی انجام دهد. در این مقاله از وب سایت استودیو اسپین قصد داریم به معرفی خط تولید در کارخانه‌ها با استفاده از تور مجازی کارخانه و مزایای استفاده از آن بپردازیم، با ما همراه باشید.

تورمجازی در کجا استفاده می‌شود:

امروزه در کشورهای توسعه یافته، از تورهای مجازی در هر گونه سازمان یا ارگانی استفاده می‌شود. استفاده از تورهای مجازی در دانشگاه‌ها و ارگان‌های آموزشی بسیار مورد استقال قرار گرفته است. در حال حاضر حتی کسب و کارهای کوچک مانند کافی شاپ ها یا هتل آپارتمان‌های کوچک نیز از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. با بزرگتر شدن کسب و کار، استفاده از تور مجازی تبدیل به یک واقعیت انکار ناپذیر می‌شود.

 استفاده از جدیدترین و به روزترین فناوری‌ها در هر کسب و کاری اهمیت فراوانی در جذب مشتری و افزایش میزان فروش دارد. امروزه هر ارگان و شرکتی ملزم به استفاده از وبسایت اختصاصی و شبکه های مجازی در راستای معرفی و تبلیغ خود می‌باشد. خوشبختانه در ایران درک تکنولوژی تور مجازی و استفاده از آن طی چند سال اخیر افزایش چشم گیری داشته است.

 

 

معرفی خط تولید کارخانه

 

معرفی خط تولید در کارخانه ها با استفاده از تکنولوژی تور مجازی

تکنولوژی تور مجازی باتوجه به امکاناتی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهد می‌تواند یکی از بهترین روش های ممکن برای کارخانه ها به منظور معرفی خط تولید، نمایش فضای مجموعه و اقداماتی از این قبیل باشد. شاید اگر مالک یا مسئول بخشی از این نوع کسب و کار باشید، بیشتر این نیاز را درک کنید. در نظر بگیرید که برای هر کارخانه‌ای تا حد زیادی داشتن یک وبسایت، چه برای معرفی محصولات و چه برای جذب مشتری یا حتی پرزنت و نمایش فضای کلی کارخانه ضروری به حساب می آید. حال برای نمایش نقاط مختلف تا چندی پیش  باید از عکاسی استفاده می‌کردید. که خب خیلی هم بد نیست و حتی اگر از تیم عکاسی حرفه ای و آشنا به زمینه عکاسی صنعتی استفاده کنید، خوب هم هست! با این وجود تصور کنید تا مخاطب شما بتواند با بهترین کیفیت، به صورت دلخواه در بخش های مختلف کارخانه گردش کند و از خط تولید شما و یا هر بخشی که مورد نظر شماست، بازدید کند و حتی توضیحات شمارا هم بشنود. قطعا سطح متفاوتی از معرفی محصول یا خط تولید را شاهد خواهیم بود.

مزایای استفاده از تور مجازی در خط تولید کارخانه ها 

استفاده از تکنیک تور مجازی کارخانه در شکل های مختلف آن مزایای رقابتی زیادی را برای شما فراهم میکند که هر کدام به تنهایی این امکان را دارند تا شما را از سایر رقبا متمایز کرده و شما را به اهداف تبلیغاتی تان نزدیک تر کند. با ما همراه باشید تا چند مورد از این مزایا را بررسی کنیم.

به طور مثال می‌توان از نمونه های زیر نام برد.

سامانه واقعیت مجازی کارخانه نوین زعفران

تور مجازی کارخانه آریا بارون

تور مجازی کارخانه ابرش

تور مجازی کارخانه ایستا گستر توس

تور مجازی ایران الکترونیک

 

 

 

معرفی خط تولید کارخانه

 

نمایش دقیق محیط و امکانات

اگر نیاز داشته باشید محیط کارخانه یا خط تولید خود را به بیننده نمایش بدهید، باید در بهترین حالت و با بیشترین انعطاف و تا حد امکان با جزئیات قابل قبول این کار را انجام دهید. امکانی که بازدید مجازی به شما می‌دهد، این است که برای بیننده امکان مشاهده دقیق و با کیفیت تمام محیط را فراهم می‌کند. تفاوتی که با عکاسی در این زمینه وجود دارد، این است که با تکنیک بازدید 360 درجه، علاوه بر ایجاد جذابیت بسیار بیشتر نسبت به نمایش عکس برای بیننده، این امکان را به بیننده میدهیم که در بخش های مختلف حرکت نموده و دقیقا مانند بازدید حضوری در مجموعه شما جابجا شود. نکته اینجاست که در بازدید مجازی، خط تولید یا فضای کارخانه در بهترین حالت ممکن به نمایش گذاشته می‌شود، به این معنی که به دور از بهم ریختگی های غیر قابل اجتناب و شلوغی های موجود و در شرایط ایده آل فضای کارخانه تهیه شده و به این دلیل که حس بازدید واقعی را به بیننده می‌دهد، نمایش جذابی از فضا خواهد بود.

 

معرفی و نمایش برتری ها

ممکن است عکاسی از مجموعه به اندازه ای که رفع نیاز کند محصول یا مجموعه شما را نمایش دهد، اما آیا برای رقابت با دیگران و یا بیشتر دیده شدن و معرفی محصول یا مجموعه تان در حد و اندازه ای که مد نظرتان است ، کشش کافی را دارد؟ آیا میتوان صرفا با مجموعه ای از تصاویر – که به دلیل صنعتی بودن فضا امکان اضافه کردن مولفه های جذاب بصری به آنها هم تا حد زیادی ممکن نیست – تمام آنچه نیاز است را به بیننده نمایش داد و همزمان از مزیت های رقابتی هم صحبت کرد ؟ برای نمایش خط تولید یک کارخانه و یا به طور کلی بازدید از فضای مجموعه و نمایش امکانات، در صورتی که تکنیک تور مجازی به درستی به خدمت گرفته شود میتوان به طور کاملا واقع گرایانه اما با نمایشی حرفه ای و چشم نواز، نقاط قوت مجموعه و یا مزیت های رقابتی محصول را به بیننده نمایش داد. تصور کنید شما کارخانه ای با یک خط تولید بسیار پیشرفته دارید و یا این که روند تولید محصول شما میتواند برای بیننده جذاب باشد، با بررسی دقیق و تولید حرفه ای یک تور مجازی از روند تولید و یا روند نمایش محصول، میتوان تمرکز بیننده را به سمت نقاط قوت و مزیت های رقابتی معطوف کرد.

 

 

معرفی خط تولید کارخانه

 

استودیو اسپین، تورهای مجازی منحصر به فرد

گروه استودیو اسپین با بهره مندی از تیم خلاق و حرفه ای و استفاده از دانش ایرانی، این قابلیت را دارد تا تورمجازی برنامه نویسی شده را طراحی و اجرا نماید که امکانات مختلف و متفاوتی را نسبت به نمونه های موجود داراست. به عنوان مثال در نمونه های معمول، تولید تور مجازی با برنامه های آماده و گرافیکی اقدام به تهیه تور مجازی میشود که کیفیت و جزئیات کمتری نسبت به این روش دارند. تصویر خروجی 200 مگا پیکسلی، علاوه بر افزایش چشمگیر کیفیت، جزئیات و جلوه زیباتر و دقیق تری را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، یکی از تکنیک های جالب و منحصر به فردی که در گروه استودیو اسپین اجرا میشود، تور مجازی با تور لیدر است. این تکنیک جذاب این امکان را برای شما فراهم میکند که همزمان با نمایش تور مجازی، به صورت صمعی یا بصری توضیحات لازم نیز برای بیننده قابل مشاهده باشد و علاوه بر ارائه اطلاعات لازم، بر جذابیت و یگانگی نمونه کار شما نیزخواهد افزود. امکانات دیگری مثل امکان اضافه کردن توضیحات برای نمایش جزئیات بیشتر یا توضیح بیشتر برای بازدید کننده و یا امکان اجرای پروژه های تور مجازی با تمامی دستگاه ها و تمامی سیتم عامل های موبایل و یا کامپیوتر، تمرکز نقطه به نقطه ، بعلاوه تنظیم هوشمند کیفیت تصویر با سرعت اینترنت برای لود شدن راحت تر تصاویر و ظرافت ها و ویژگی های اینچنینی باعث تمایز نمونه کار های اجرا شده توسط گروه استودیو اسپین با نمونه های مشابه است.

 

 

برآورد خط تولید کارخانه توسط تیم استودیو اسپین

قیمت تور مجازی در پروژه ها به صوت “نما” یا “پوینت” محاسبه می‌شود ؛ که هر نما شامل عکاسی ۳۶۰ درجه از محیط پروژه، تصویر برداری از کارشناس یا گوینده، صدابرداری دالبی، طراحی گرافیک، کد نویسی های مورد نیاز و بارگذاری تور مجازی در گوگل خواهد بود. برای محاسبه قیمت هر پروژه موارد بسیاری را باید در نظر گرفت. به عنوان مثال یکی از فاکتور های تاثیر گذار در برآورد هزینه، ابعاد پروژه است که به طبع هرچه بزرگتر باشد هزینه نهایی بالاتر خواهد بود. اما در تعداد نمای بالا تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته میشود. مورد بعدی که تاثیر گذار در هزینه پروژه است، کیفیت خروجی نهایی است که شامل دوربین تصویربرداری، درج در گوگل، کیفیت تصویر و … خواهد شد. اما در نهایت و با در نظر گرفتن تمام این موارد، هزینه انجام پروژه های تور مجازی حتی در بیشترین حالت هم از سایر مدیا های موجود برای معرفی پروژه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

توسط |1399/11/9 13:27:35بهمن 9ام, 1399|تور مجازی|بدون دیدگاه

درج دیدگاه