تور مجازی هتل + ۱۳ نمونه تور مجازی هتل ایرانی

خانه » تور مجازی هتل + ۱۳ نمونه تور مجازی هتل ایرانی

تور مجازی هتل + ۱۳ نمونه تور مجازی هتل ایرانی

اهمیت تور مجازی هتل:

امروزه با استفاده از تور مجازی هتل و اقامتگاه می‌شود تمام بخش‌ها و امکانات را پیش از سفر به صورت 360 درجه به مشتری نشان داد تا با آرامش خاطر انتخاب کند.

در دنیای شفاف امروز که مانند یک اتاق شیشه‌ای است، مسافران و گردشگران انتظار دارند که صاحبان هتل‌ها و اقامتگاه‌ها به طور شفاف در مورد امکانات و نحوه ارائه خدمات به محض ورود آنها به طور کامل شفاف سازی کنند و این امر به وسیله تور مجازی هتل بسیار آسان خواهد شد.

آنها می‌خواهند بدانند که پسی از ورود به هتل با چه فضایی رو به رو خواهند شد. مسافران امروزه تمام نقد‌ها و بررسی‌های گوگل را برای انتخاب هتل و اقامتگاه مناسب می‌خوانند و برای تک تک عکس‌ها و کامنت‌ها ارزش قائل‌اند.

اگر دقت کرده باشید گوگل روند تور مجازی را به کلی تغییر داده و برای هر نقطه یک دسته جداگانه در نظر گرفته است به عنوان مثال لابی‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، ورزشگاه‌ها، مجموعه‌های آبی، اتاق‌های خواب، سوئیت‌ها و باغ‌ها می‌توانند به طور جداگانه از طریق ردیف عکس‌های کوچک پایین صفحه‌ها (thumbnails) تور مجازی هتل در دسترس قرار بگیرند.

 

رستوران هتل

مزیت تور مجازی هتل:

اول این که کاربران اکنون می‌توانند به راحتی بین بخش‌های مختلف هتل با کلیک‌های بسیار کمتری حرکت کنند و دوم این که بخش عمده‌ای از مشخصات هتل  در Google Hotel Finder می شود.

با این تور‌های مجازی هتل‌ها در بالاترین نتایج جستجو قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف هتل را از جمله اتاق‌های خواب، لابی، رستوران‌ها و … را به صورت ۳۶۰ درجه مستقیما روی گوگل مشاهده کنند.

تور‌های مجازی به قدری برای کاربران و بازدیدکنندگان مفید بوده که بیش از ۹۲ درصد از آنها می‌گویند که دیدن تور مجازی از یک پروژه می‌تواند تا چندین برابر روی انتخاب آنها تاثیر مستقیم داشته باشد.

لابی هتل

جی اسکات نیکلز (Jay Scott-Nicholls) که به صورت تخصصی در زمینه تور های مجازی گوگل فعالیت می کند، میگوید:

 ما شاهد درخواست فراوانی در زمینه تورهای مجازی هتل، بوده‌ایم. حدود یک سال پیش، تنها یک مورد در ماه بود، اما الان هر روز تقاضا داریم. تنها در یک ماه گذشته، با همه صاحبان بوتیک های خانوادگی در زمینه معرفی مدل های جدید و  hoxton و برندهای برند های بزرگی مانند هتل هیلتون  همکاری داشته ایم

علاوه بر پلت فرم‌های ویژه ای مانند گوگل، این محتویات تعاملی می‌تواند تاثیر فراوانی بر رقابت سایت از لحاظ موقعیت اول یا دوم بودن آن در بهینه سازی موتور های جستجو داشته باشد که این امر، هتل‌ها را ترغیب به تقویت رنکینگ آنها می کند.

تورهای مجازی بازدید سایت را تا ۴۰درصد افزایش می‌دهند و بازدید کننده را از لحاظ زمانی تا سه برابر بیشتر در سایت نگه می‌دارند که موتور جستجو همگی این موارد را درنظر می گیرد.

یک هتل تنها رزرو یک اتاق نیس تبلکه مجموعه ای از امکانات تفریحی و رفاهی، خدمات و سبک آن حائز اهمیت می‌باشد. از این رو کسب و کارهایی که با اطمینان کامل درهای خود را به سوی جستجوگران آنلاین گشوده اند، اعتماد مسافران اینترنتی آگاه را کسب خواهند کرد.

نمونه‌ تور مجازی هتل های ایرانی که توسط تیم استودیو اسپین طراحی و تولید شده را در لینک های زیر می‌توانید مشاهده کنید:

تور مجازی هتل ثامن

تور مجازی هتل لیان 

تور مجازی هتل درویشی 

تور مجازی هتل مهر

بازدید  مجازی هتل اطلس 

بازدید مجازی هتل امید

بازدید مجازی هتل خورشید تابان

بازدید مجازی هتل مهستان

بازدید مجازی هتل حیات مشهد

بازدید مجازی هتل سیمرغ تهران

بازدید مجازی هتل سحاب 

بازدید مجازی هتل مدینه الرضا

بازدید مجازی هتل منجی 

تهیه و تنظیم:استودیو اسپین | تهیه و طراحی تور های مجازی
کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد.

منابع:

wikipedia

وب سایت google street view

وب سایت aardvark360.co.uk

توسط |1396/10/5 16:32:26دی 5ام, 1396|تور مجازی|بدون دیدگاه

درج دیدگاه