تور مجازی و هتل ها

///تور مجازی و هتل ها

تور مجازی و هتل ها

در دنیای شفاف امروز که مانند یک اتاق شیشه ای است، مسافران و گردشگران انتظار دارند که صاحبان هتل ها و اقامتگاه ها به طور شفاف در مورد امکانات و نحوه ارایه خدمات به محض ورود آنها به تور کامل شفاف سازی کنند. آنها می خواهند بدانند که پسی از ورود به هتل با چه فضایی رو به رو خواهند شد.مسافران امروزه تمام نقد ها و بررسسی های گوگل را برای انتخاب اقامتگاه مناسب میخوانند و برای تک تک عکس ها و کامنت ها ارزش قایلند.
اگر دقت کرده باشید گوگل روند تورهای مجازی را به کلی تغییر داده و برای هر نقطه یک دسته جداگانه در نظر گرفته است به عنوان مثال لابی ها، رستوران ها، کافه ها، ورزشگاه ها، مجموعه های آبی، اتاق های خواب، سوئیت ها و باغ ها می توانند به طور جداگانه از طریق ردیف عکسهای کوچک پایین صفحه(thumbnails ها) در دسترس قرار بگیرند

 

wrefrf

این موضوع دو مزیت دارد: اول این که کاربران اکنون می توانند به راحتی بین بخش های مختلف هتل با کلیک های بسیار کمتری حرکت کنند و دوم این که بخش عمده ای از مشخصات هتل  در Google Hotel Finder می شود.با این تور های مجازی هتل ها در بالاترین نتایج جستجو قرار میگیرند و کاربران میتوانند بخش های مختلف هتل را از جمله اتاق های خواب، لابی، رستوران ها و … را به صورت ۳۶۰ درجه مستقیما اد روی گوگل مشاهده کنند.تور های مجازی به قدری برای کاربران و بازدیدکنندگان مفید بوده که بیش از ۹۲ درصد از آنها میگویند که دیدن تور مجازی از یک پروژه می تواند تا چندین برابر روی انتخاب آنها تاثیر کستقیم داشته باشد.

madina

تور مجازی هتل مدینه الرضا

جی اسکات نیکلز(Jay Scott-Nicholls) که به صورت تخصصی در زمینه تورهای مجازی گوگل فعالیت می کند، می گوید: «ما شاهد درخواست فراوانی در زمینه تورهای مجازی هتل، بوده ایم. حدود یک سال پیش، تنها یک مورد در ماه بود، اما الان هر روز تقاضا داریم. تنها در یک ماه گذشته، با همه صاحبان بوتیک های خانوادگی در زمینه معرفی مدل های جدید مانند hoxton و برندهای بزرگی مانند hilton همکاری داشته ایم.»

علاوه بر پلت فرم های ویژه ای مانند گوگل، این محتویات تعاملی می تواند تاثیر فراوانی بر رقابت سایت از لحاظ موقعیت اول یا دوم بودن آن در بهینه سازی موتور های جستجو داشته باشد که این امر، هتل ها را ترغیب به تقویت رنکینگ آنها می کند. تورهای مجازی بازدید سایت را تا ۴۰درصد افزایش می دهند و بازدید کننده را از لحاظ زمانی تا سه برابر بیشتر در سایت نگه می دارند که موتور جستجو همگی این موارد را درنظر می گیرد.

یک هتل تنها رزرو یک اتاق نیستبلکه مجموعه ای از امکانات تفریحی و رفاهی، خدمات و سبک آن حائز اهمیت می باشد. از این رو کسب و کارهایی که با اطمینان کامل درهای خود را به سوی جستجوگران آنلاین گشوده اند، اعتماد مسافران اینترنتی آگاه را کسب خواهند کرد.

تهیه و تنظیم:استودیو اسپین | تهیه و طراحی تور های مجازی
کپی با ذکر منبع بلامانع می باشد.

منابع:

wikipedia

وب سایت google street view

وب سایت aardvark360.co.uk

توسط |1396/10/24 22:19:40دی 5ام, 1396|تور مجازی|بدون دیدگاه

درج دیدگاه